• image description
  • image description
  • image description
  • image description
  • image description
   
Z herneho sveta
Odkazy

Kontaktujte nás

V pracovné dni
od 10:00 do 18:00

Najpredávanejšie

Záruka a reklamácie


Pokiaľ náhodou zistíte, že:

  • tovar je po prebratí nefunkčný, nekompletný, mechanicky poškodený, bol Vám doručený iný tovar,
  • sa v záručnej dobe (obvykle 24 mesiacov) prejavila výrobná vada,
  • tovar Vám nevyhovuje a chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od obdržania tovaru bez udania dôvodu,

neváhajte nás kontaktovať pre ďalšie inštrukcie na niektorom z nižšie uvedených kontaktov:

  • Tel.: +421 917 716 495,
  • E-mail: info@gamespace.sk,
  • Kontaktný formulár.

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Game Distribution s.r.o.
M. R. Štefánika 722/11
Veľký Krtíš
990 01
Slovenská republika



Úplné znenie našich záručných a reklamačných podmienok a podmienok odstúpenia od kúpnej zmluvy môžete nájsť v sekcii Obchodné podmienky (bod 8).
Pokiaľ je predmetom kúpy videohra alebo iný softvér, odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu je možné, len ak nie je porušená ochranná fólia.
Pokiaľ nám zasielate reklamovaný alebo vracaný tovar, neposielajte ho na dobierku. Všetky takto zaslané balíky budú odmietnuté.


Štandardný postup – Odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu

Ak sa bez udania dôvodu rozhodnete tovar vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy, je nutné tak učiniť do 14 dní od jeho obdržania. Tovar je potrebné doručiť na vyššie uvedenú adresu kompletný – tzn. v pôvodnom balení, s kompletnou dokumentáciou (návody na použitie, záručný list a pod.), s kompletným príslušenstvom (káble, redukcie a pod.), plne funkčný a nepoškodený. K tovaru je potrebné priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo dodací list) a vytlačený a vyplnený sprievodný list (stiahnuť .pdf, stiahnuť .xlsx). O obdržaní takto zaslaného tovaru Vás budeme informovať.

Štandardný postup – Reklamácia tovaru

Reklamovaný tovar nám prosím zašlite naspäť na vyššie uvedenú adresu prostredníctvom Slovenskej pošty (1. trieda, doporučene), pokiaľ možno v pôvodnom balení s kompletným príslušenstvom (nie je podmienkou, servis však zvykne byť prístupnejší na výmenu tovaru, pokial je dodaný kompletný). K reklamovanému tovaru je nutné priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo dodací list) a vytlačený a vyplnený reklamačný protokol (stiahnuť .pdf, stiahnuť .xlsx). O obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme informovať.


LiveZilla Live Chat Software